عزیز جان
عزیز جان



رفع راسک یا حر...

What a beautiful and sturdy back!


Amir Abid Ullah was the last command, I was appointed and excused.


- Hor. I'm with a Hor, Do not deceive yourself: what Amir? What the? Brady, son of God to the altar! Persian month Mehr misery forever on your forehead ...

God sends my way out, what can I do? This side of my family, my brothers, the ... Hussein on the other side ...


- Hor. I'm with a Hor! Be free, free ... What world are you? 50 years, not 100 years! What end? Hussein will not be with you forever and thanks guests and Mhbtsh?


Why you? But I do not think Hussein would accept me, whatever happened to Hussein would never forgive myself!

- Hor. I'm with a Hor! Move, back, back, believe tomorrow is too late! Believe me .....


The horse was walking, shoes on his neck and threw her to the cast, I went to sea ...

 
 
چه زیبا و محکم برگشت!
 
 پرده ی خیمه را کنار زد ، نگاهی به سمت خیمه گاه حسین کرد ، صدای تبلِ لشگر  نگاهش را جا به جا کرد ،  لشگری جدیدآمده بود. این همه لشکر برای جنگ با 72 نفر!!؟؟
 
خدای من ، این جماعتی که من می بینم تا سر از بدن حسین جدا نکند آرام نمی گیرد ، این چه کار بود من کردم ،   من راه را بر حسین بستم،  خون فرزند فاطمه بر گردن من است...  آخر دستور امیر عبید الله بود، من مأمور بودم و معذور ...

- حر ! با تو ام  ای حر ، خودت را فریب نده !کدام امیر ؟ کدام دستور ؟ فرزند رسول خدا را به مسلخ بردی ! مُهر بدبختی تا ابد بر پیشانی توست...
 
خدای من راه نجاتی بفرست ، چه کار کنم ؟ این طرف خانواده ام ، برادرانم، مقام ،  ...  آن طرف حسین ...     
 
- حر! با تو ام ای حر ! آزاد باش ، آزاد... دنیا را می خواهی چکار ؟ 50 سال دیگر ، نه 100 سال دیگر! آخرش چه ! نمی خواهی با حسین باشی و تا ابد مهمان لطف و محبتش ؟
 
خدایا چرا ! اما گمان نمی کنم حسین مرا بپذیرد ، هر اتفاقی برای حسین بیفتد خودم را نخواهم بخشید !  
 
- حر ! با تو ام ای حر ! حرکت کن ، برگرد ، برگرد ، باور کن فردا دیگر دیر می شود  ! باور کن.....

از اسب پیاده شد ، کفش هایش را بر گردن انداخت و سر به زیر افکند ، دل را به دریا زد...

خدایا! می روم ، قسمش می دهم ، التماسش می کنم ، گریه می کنم و نام مادرش را خواهم برد ...
 
کم کم به خیمه حسین نزدیک می شد...
 
خدایا!  قبولم می کند ؟ خدایا چه خواهد شد ...؟!
 
اما... نوازش صدائی افکارش را به هم ریخت...

 
  • خوش آمدی ، خوش آمدی حر ! اِرفع راسک یا حر ! سرت بالا بگیر !  بالا تر  ....
 

به راستی مادرت تو را همانگونه که آزاده هستی آزاده نامید ، ای حر ...
 
حر  برای مقابله رفت  ! اما چه زیبا و محکم برگشت ! و این توفیق را از ادب و احترام به فاطمه و فرزندان پاک او که سلام و  رحمت خدا بر آنان باد  به دست آورد
 
خدایا اکنون که گاه یاری فرزند حسین است از تو توفیق  برگشت را ، آن هم زیبا و محکم میخواهم...
 
 
مهدی جان ، آیا شود روزی از لب های شیرین تو بشنوم ، ارفع راسک یا حر...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید


 

امیر خلیل

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عزیز جان و آدرس azizjan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ترفند هاي ناب در سايت اينده سازان بندر كلاهي
كد اهنگ براي وبلاگ و وبسايت
نديم
دلتنگ لحظه ديدار
لب تو لب
دانلودستان
سايفون آزاد
وصال دانلود
ناله شبگير=غرغر
پاتوق وان يو
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

 

Forgive me.....my God
A man & God
Thrue events of Life
هیـــچ کس زنده نیست... همــه مُردند
رفع راسک یا حر...
WE ARE NOTHING
به سلامتی
شهر یخ زده Versoix
دختر دایی درسا
عکسهای فوق العاده از کوچولوهای ناز و دوست داشتنی

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 4373
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 4373
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1